CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, November 7, 2008

Hujan Panas Dendam Membara

Semalam aku rase hangat.Bukan setakat hangat,membara aku rase.Sampai kalo boleh nampak asap kuar dari badan aku,memang boleh tengok.

Aku baru abes kelas.Bukan kelas la.Praktikum.Aku tahu aritu mood aku sangatla baik.Kalau boleh aku nak senyum aje hari tu.Kalau boleh kat kucing tepi kantin FK yang duk mintak tulang ikan pun aku nak senyum.Herannya,aku tatau kenapa aku nak senyum.Gile!

Berjalanlah aku dengan senyuman di muke.Aku jalan berseorangan menuju ke ruang skills lab.Jalan punya jalan,aku tersepak batu.Maha dashyat sakitnya tuhan saje yang tau.Lepas tu,potong satu point aku nak senyum.

Bile aku sampai,aku naik tangga yang superb tinggi.Aku kira ade 30 anak tangga nak kene aku pijak untuk sampai satu tingkat.Aku plak menuju ke....tingkat 3.Darab la sendirik tuan-tuan.Dari situ aku mula terpikir,siapa laa yang reka tangga.Penat aku nak naik tinggi-tinggi.Sial sungguh..

Benda paling best,aku naik tingkat 2.sampainya aku kat tingkat 2,aku nampak sorang awek Indon.Senyum tambah satu point.Lap peloh di dahi yang berkerut,aku melangkah.Tup tApp tupp tapp,,benda menarik terjadi.

Siallllllllllllllllllll(aku menjerit)

Minah tu kentut tanpa perasan aku di belakangnya.Sial jadinya.Apakah tidak nampak seorang makhluk yang tidak begitu kecik dan tidak begitu besar di belakangnya?Apakah aku ini dihukum kerana cuba melihat seorang awek cantik?[mintak maaf keen syg.saya sayang kamu sorang je.Sumpah.]

Maka dengan hari itu,aku sangatla badmood.Dikentut pertama kali dalam sejarah oleh seorang pempuan cun.Dengan itu,aku simpulkan,perempuan cun mana sekalipun,kentut busuk jugak.

Masuk skills lab,mengamuk...

5 Kritikan Hebat:

Anonymous said...

LOL!

mesti pempuan tu senyum..sengan harapan u jgn marah kat dia kalau dia terlepas kentut yg ditahan-tahan sejak awal.

LOL

Camino Palmero said...

haha..siyes,,u pon xwat camtu,,haha

Anonymous said...

Sungguh harram dan pan tart sekali perkara pokok yg ingin saudara sampaikan.. Papepon, ia amat lucu..Hahahaaaahahahaaaa...Dan saya setuju dengan kata2 saudara iaitu secantik manapun pompuan, kentut mesti busuk...Sama la lelaki, sehensem mana pon, kentut mesti busuk.. Tak tahu la plak kalau lelaki yang METROSEKSUAL... Busuk gak ke?

Anonymous said...

jijie, kau kan lelaki metroseksual, takkan tak tau camner bau kentut kau?

Camino Palmero said...

jijie lelaki maskulin medan..hahaha...jijie kentut bau bvlgari..tol x jijie??