CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, November 24, 2008

Durian dan Diarrhea

Durian merupakan makanan yang sangat digemari di negara-negara di asia tenggara seperti Malaysia,Indonesia,Thailand dan Vietnam.Durian mempunyai permukaan yang berduri[bagi orang yg tidak tahu].Sangat tajam durinya.

Diarrhea merupakan satu term medic yang bermaksud cirit birit yang tidak dapat dikawal pembukaan dan penutupan anus.Ia dapat diibaratkan sebagai paip air yang 'loose' getahnya.

Pada malam ini aku sangat lapar.Perutku yang bersaiz XS terasa kosong dan tidak terisi.Aku bergegas ke dapur mencarik makanan.Cuma tinggal habuk.

Tiba-tiba,Khir mengajak aku makan durian.Bertemankan teman-teman aku seperti nate,Adie dan jijie menaiki motor menuju ke longgokan durian di tepi jalan.

Dengan selambanya kami makan di tepi jalan tanpa rasa malu dan bermuka tembok.Mencangkung seperti melabur dan makan seperti pelahap.Dashyat sungguh....

Aku menghabiskan hampir 2 biji untuk aku seorang.Bayangkan betapa laparnya aku.Pelahapnya seperti seekor singa memakan seekor beruk.

Sampainya di rumah,aku terasa sakit perut.Sudah tiba masanya..

Diarrhea aku datang lagi seperti doraemon menggunakan pintu suka hati.

Aku berlari ke tandas..Malangnya.....


"di manakah gayung yang biasanya ada dalam kolah ini?"aku hairan...

2 Kritikan Hebat:

Anonymous said...

ayoyoyo... siannyer u... uuu...

A s h i k i n said...

apesal la ko mcmni. heran aku. haha