CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, November 22, 2008

Nate a.k.a Djoe

Aku ada seorang sahabat.Aku panggil Nate@Dzul effendy(bukan nama sebenar).

"Tep,tlg aku baiki laptop aku sket.Sound x kuar"nate memulakan perbualan...

"Huh?Rosak ape?asal x antar kedai?"aku membalas...

"Ko kan hackers.Haha.Tlg la"die menjawab kembali...

Aku pun menolong laa Si sahabat aku yang ensem ini.Aku duduk bersebelahan dengannya.Di sebelah kanan.Aku pun membelek-belek laptop nya yang penuh dengan ilmu anatomy.

Tiba-tiba,aku terdengar bunyi pelepasan tanda seakan pecah pundi hempedu.

Nate ketut menghala ke arah aku.

Nate,tuhan maha adil kerana menciptakan 8 arah iaitu utara,barat,dan selebihnya.tetapi kenapa mesti ko menghala ke arah aku untuk melepaskannya.


Macam haram.....

Sumpah macam harammmm

3 Kritikan Hebat:

Anonymous said...

LOL!

mengong, mengonnggg...

Camino Palmero said...

hhoho...tuhan maha adil.

Anonymous said...

cerita ini adalah rekaan semata-mata tiada kne mengena antara yg idup atau mati...