CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, October 31, 2008

Di kala Perot Lapar,Hati Membara

Di satu sudut,di hujung kamar,ade sorang mamat.Penuh gaya menyikat rambot(walaupun rambut pacak dah).Masuk seorang makhluk N9..

"Den lapow nie..Tamau makan ka?''katanya..

Amenda laa ko mepek ni Leman(bukan name sebenor)..Aku tengok ke arah die dan terkejut,,,

"Mak datuk...Ko gile ke ape makin hari aku tgk bulu dada ko makin lebat.Haha.."sambil melihat dadaku yang plain..

"Den lapow nie.Jom pi makan.."

Itula memberku,dikala lapar mencari aku.Apa maksudnya.Aku pon ikotla kerenah mamat tu yg katanya lapow tadi.haha..orang nogori2..cakap belit aku nak paham.haha..

"Adie(bukan nama sebenar),,aku mandi dulu ek.melekit badan Den nie"sambil berlagak pandai ckp nogori..

Mamat tu mengangguk tanda setuju..Aku pun mencapai berus gigi aku cap Oral-B ke tandas.Tak pasal-pasal aku menghentak pintu terlalu kuat.Padahnya,pintu tercabut engselnya..

"K*M*K!!! wut the F**k"penuh marah aku mencarut..

Pintu tercabut engselnya.Lahabau.Macam mane nie..Takleh tutup plak.Feces di hujung anus dah,..Bantai...

Tak ku duga,,rumah blackout tibe-tibe sedang aku meneruskan perjuangan di bangku tandas.Tidak.Gelap.Tiba-tiba,,ppintu dibuka..Lilin bernyala,,Alamak...[bersambung]

1 Kritikan Hebat:

Anonymous said...

sambungla syg.. :D