CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, November 9, 2008

Arnab yang Sangat Bab#

Semalam aku rasa nak masak.Aku tatau nak masak apa.Aku lapar.Tapi aku nak diet.Duit tak ada.Maggi dah abes.Member-member aku sumer keluar.Adeyh.

Aku keluar dari bilik menuju ke dapur di belakang.Kuar je dari bilik,aku nampak arnab tengah buat-buat manja dengan aku.Dengan menunjukkan gigi kapaknya yang dua,aku tergoda.

"Latep,aku lapar.."kata arnab

"kau lapar ke?Ko nak makan ke?Tuan ko tak kasik makan ke?"aku berkata

"Khir kasik aku makan lobak.Aku dah bosan."arnab seraya berkata,,

Alangkah syoknya dapat bercakap dengan arnab selepas bangun dari tidur.Aku tidak imaginasi.Aku hanya berlakon.

Aku terus ke dapur.Bukak peti ais dan kuarkan 3 in 1 bubur.Aku masak dan tambah sedikit telur dan lobak.

bajet nak makan and kasik sket dkt arnab.Bila dah siap,aku bahagi2kan dua.harum baunya.Sangat sedap seraya memuji diri sendiri.

Aku bukak cage arnab dan meletakkan bubur itu betul-betul di luar supaya arnab itu keluar dan memakannya di luar.

Arnab keluar dari sangkarnya.Aku tersenyum dapat membuat bakti kepada arnab.

tetapi......

Arnab itu masuk kembali dan memakan tahinya..Aku ulang,arnab itu makan taiknya daripada makan bubur aku masak.

Arnab oi,,kenapa ko tak jadi babi je.Senang....

Aku marah.....

8 Kritikan Hebat:

aliaa said...

taik lg best dr bubur mu..

Anonymous said...

kan rabbit tak makan bubur??

we oredy bought him a BIG white carrot kan? dont feed him anything other than sayur la syg.. memang sah-sahla kena rejek.

haha!

Encik Adie said...

mane la arnab mkn bbur..ko pun 1..da mmang sfat die mkan taik die blik pas die mkan..ngong...

A s h i k i n said...

yg ko nak marah sgt arnab tu apsl..
arnab memang mcmtu
sbb tu die xidop lame kot
sbb die xmakan bubur2 ni

ko kene lebih memahami arnab tu la tep....

Camino Palmero said...

@aliaa=bubur aku sedap..anab tu bengong

@sakinah=mane laa tau..die kan type rhodensia..makan sume..haha

@adie=mane aku tau,..aku tgk die minum je..lobak aku kasik x mkn

@kayne=arnab mmg jahat..

Anonymous said...

me dah kuarkan white carrot yg dia tak sentuh2 tu. Tukar balik dgn red carrot k..

sian rabbit tu, semalam check dia cirit birit and weak...

Anonymous said...

Rabbit tu dah mati semalam!

Sodakallahul'azim...

eh, silap! innalillahhh...

Camino Palmero said...

huhu...adakah gara2 memberi lobak putih,rabbitku mati???mana pakar pemakanan azizie??haha