CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, November 9, 2008

Dikala hujan menjadi Seksi

Goooooooooooollllllllllllllllllll[intro aku menjerit]

sesungguhnya aku sangat happy bile arsenal menyumbat gol pertama dari Samir Nasri.Sungguh puas ati aku melihat penyokong2 kelab Manchester United menongkat dagu tanda pasrah.Haha..padan muke korang.Mati kau MU..hahaha

Dengan berbekalkan suara yang ade,aku tak sedar aku menjerit sampai melompat sedangkan aku duk paling depan.Dengan saiz badan yang tidak terlalu besar dan tidak terlalu kecik menyebabkan aku telah mem 'block' layar kat depan.

Aku lupe yang pada waktu itu aku sedang memakai baju manchester United cap Airasia sedangkan aku menjerit apabila Arsenal menyumbat gol.Kahkah.Aku terjerat.Gile aku.X sedar pape aku jerit.Sedar2 dak2 penyokong MU dah ushar2 aku dengan slacknye.hahah.

jam menunjukkan hampir pukul 10.Aku cepat-cepat keluar untuk berjumpe Si-Dia.Oh man...Hujan lebat diluar.Sial sungguh.Macam mane nie??Dengan selamba badak aku meredah hujan.mengambil kunci dalam poket dan akhirnya,dengan ensemnya aku menjatuhkan kunci dalam longkang kecil yang baru aje aku tengok seekor kucing sengih-sengih manja selepas buang air kecil dalam longkang itu.[ape keling ayat aku nie].xpela..awek nye pasal,nak cepat pon nye pasal,aku ambil kunci tu.

Preng...preng...prenggg.....

wohoooo..vespa aku tersumbat air dalam ekzos..hanya tuhan je tau betapa banyak nye aku mencarut dalam hati.Hnaya tuhan je tau berapa banyak ilmu anatomi aku yang aku terjemahkan ke bahasa seharian.Hujan lebat semakin lebat.Seperti bermain-main di badanku.

Jika aku Ariel Peterpan,sudah tentu badanku sangat seksi sekarang.Tapi aku hanya Latiff Iqramie..

hujan...lebatnya kau

vespa aku tak boleh hidup.....

2 Kritikan Hebat:

Anonymous said...

ilmu anatomy? contohnyer??? hahahaha!

Camino Palmero said...

erm...
hahaha.muntah u dgr nanti