CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, November 7, 2008

Mama.....ramai orang sakit

hari ini member aku masuk hospital.Sungguh sedih mendengarkan khabar yang sedih lagi sedih.Kawan aku tak pernah masuk hospital.Bila kawan aku masuk hospital,aku sedih.

Kawan aku bernama Tahar[bukan nama sebenar,tapi nama bapaknya] diwadkan di Rumah Sakit Siti Hajar[bile patient nak baik kalau dah nama rumah sakit].Dia disuspek demam denggi berdarah.Aku rasa berdarah.

Waktu aku dapat berita ini,aku tengah skills lab.Tengah ambil darah.Memang cun la.Darah.waktu aku ambil darah,darah tertumpah,atas baju dosen aku yang berwarna merah,terus dia jadik marah.haha..Kawan-kawan,aku tipu je tadi.Saja nak buat ayat ending dengah "Rah-Rah"..

Cerita sebenarnya,tengah aku ambil sample darah untuk di test,Adib message aku menngunakan khidmat pesanan ringkas.Katanya"Tahar[bukan nama sebenar] masuk Sepital.Suspek denggi berdarah."

Sample darah yang dimasukkan oleh aku ke dalam tabung uji terus jatuh.Tanda aku terkejut.Macam dalam cerita plak.Tapi itu hanya banyangan aku sahaja.haha.Aku sangat terkejut.Sumpah terkejut.Kenapa mesti taha??kenapa bukan Adib??haha..

nak dijadikan cerita,aku langsung tak tenang dalam lab tadi.Menunggu je mase loceng berbunyik menandakan habisnya kelas walaupun tidak ada loceng seperti di negara eropah.Sesudah selesai,aku terus keluar dan menelepon Din dan Danial.tanda siap untuk melawat Tahar.

Kami pun terus menuju ke garaje motor.Tanpa disedari,Danial dan Din jatuh di hadapan parking garage.Sungguh malu cilakak.haha.Ini menandakan Danial gemuk dan Din sangat kurus.haha.
sampai-sampai di hospital@rumah sakit,kelihatan ramai di sana.Aku xnak tengok muka diorang.Aku nak tengok muka tahar.

Alangkah terkejutnya aku apabila melihat muka tahar.Aku bukan terkejut melihat muka dia sakit.Tetapi terkejut melihat muka dia sangap untuk merokok kerana di sebelah nya tertera tulisan,"dilarang merokok"..kahkahkah..aku berdekah ketawa..Sekian...

2 Kritikan Hebat:

Anonymous said...

'Daniel sangat gemuk, dan din sangat kurus'. LOL

nasib baik u tak berjalan sebelah khir atau adib ke... mana tau dua2 tergolek kat mana-mana, ada gak issue me nak tambah kat blog me plak. Hahahaha

Camino Palmero said...

hahhaa....amboi..selambe ek nk wat gossip org kat blog die..ahhaa