CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, December 15, 2008

Watikah misteri Bilik depan

Tepat jam 11.34 pagi,hari minggu,aku bangun seperti biasa.Agak lambat berbanding teman-temanku yang lain.Suhu bilik aku seakan menjadi -10C walaupun suhu aircond bilik sampai 18C je.Aku bangun dengan malasnya.

Patutla sejuk semacam.Selimut aku terbang ke tempat lain.Menggigil aku.Dah la kurus[aku tau korang gelak kat sane]..Dalam kegelapan aku mencari kunci bilik aku dengan mata aku yang sepet dan ber "eye shit"..Geli sungguh.Terasa nak cepatcepat je ke toilet.

Misteri berlaku selepas aku membuka pintu bilik.Tertera selembar watikah ditampal di depan pintu bilik depan aku.Sangat misteri.Tulisannya yang buruk lagi jelek menambahkan lagi misteri.

MasyaAllah...

"Saye mau tido.Jangan ganggu saye.Terutamanya latep,Nate n adie.....

daripada yang tersayang,,Khir Zikri.."

Terbeliak mate aku baca watikah tu.sangat misteri.Sangat angker.Sangat menggelikan.Ternyata perkataan yang tersayang itu cukup membuatkan ingin muntah dan terpaksa menggosok gigi dua pusingan.

Aku hairan...Sumthing missing,

Petang tadi,selepas aku pulang dari makan bersama si Dia,datang sahabatku,Jijie[bukan nama sebenar].Masuk ke bilik aku dengan perasaan sayu.

"Tep,apehal mamat tu tulis announcement mcm tu depan bilik die?Siap ade yang tersayang lagi?"jijie berkata...

Hahaha.Aku menahan gelak aku.Sah,jijie jeles.Kenapa namanya tidak disebut.Berulang-ulang kali aku mendengar dia mengatakan sesuatu tentang hal tersebut.Aku paham perasaan ko jie.Perasaan membaca watikah misteri bilik depan.

p/s: khir sayang kau jie......

14 Kritikan Hebat:

Lights of Peaceful said...

satu medan sebenarnya dah tau jijie suka dok dalam biik dia tak kuar2.

Khir tau jijie takkan ganggu punye la. Jijie goodboy sket berbanding tiga orang yg disebut tu.

(ceit, adakah ini nada seakan-akan memujuk??)

Anonymous said...

Semua telah ditokok-tambah...

Jam 1PM, ak bangun dari tidur dan langsung ke bilik latep untuk kacau...kemudian ak tgk bilik khir..aik..cantek ada watikah kerajaan cina mana ntah tulis macam tu...ak tak cakap pe pon..ak gelak jer sebab ada tandatangan yg bertulis :

Lovely,
khir

So..ak gelak la sebab khir sayang kat diorang sebab mana tahu khir adalah gay dan meminati tubuh lelaki...kalau gay..dan ak merasa bersyukur kerana tubuh ak bukan pilihan si khir...hanya tubuh2 tertentu yang terpilih termasuk Latep. Itu jer sebenarnye...Mengenai jeles ke tak itu adalah fitnah semata-mata...

Tep...Khir sayang ko sebenarnye...Ak da tolak awal2 lagi sayang die kat aku...dan aku tahu ko suke kan....kan2..

Lights of Peaceful said...

geli ah korang satu umah ni.

hahaha

Camino Palmero said...

aku sayang awek aku dowh...haha

buntalnakal said...

weh,dari yg aku phm, mksd watikah 2 adalah jijie je yg dibenarkan tuk kcu dy!hahaha!
pecayelah jijie, u R d main character in d st0ry..huhu!

myakamaruzaman said...

ahahaha
aku pong raser jijie x dsebut sbb dy dibenarkan utk ganggu khir tidow..wah..skema glerh ayat aku..ekeke

Anonymous said...

Khir mengetahui bahawa Latep,Fendi dan Adie terpesong dalam akidah yang mana juga meminati lelaki. Mengenai Latep (Terkantoinya sebuah cakera padat bertajuk 'Another Gay 2' didalam peti simpanan rahsianya baru-baru ini memperkukuhkan lagi bahawa subjek berada dalam jalan yang terpesong, ak sudah sangka lebih awal lagi sejak pertama kali mengenali dirinya, juga Fendi yang terselah minatnya terhadap lelaki (Bukti kukuh apabila pertama kali datang ke USU dia rapat dengan salah satu kawan lelaki dan saling berpegang erat dan mendampingi jauh berbeza tali silaturrahim sesama lelaki didalam kelas-Buktinya saudara Azzadeen menjadi saksi mata disamping tertuduh), Adie pula saya juga yakin meminati lelaki kerana pernah saya menerima rangsangan hebat dari dia sewaktu berada di kamar saya (Saya mengaku saya dizalimi dek kelakuan Hadi)..

Jadi jelas berdasarkan bukti-bukti, plaintif ke-2, Khir Zikri adalah seorang yang meminati lelaki dan dia memahami kehendak ketiga-tiga suspek tertuduh (Latep,Adie,Fendi *Nama Sebenar*) yang juga mereka bernafsu terhadap lelaki.


Saya yang jelas tidak pernah melakukan perkara terpesong ditolak secara total oleh Khir amat jelas dalam watikah kerajaan Cina yang telah dikeluarkannya.


Mengenai komen saudar/i pembaca yang mengatakan saya dibenarkan untuk mengganggu khir adalah tidak benar sama sekali melainkan benar-benar belaka. Saya berhak memfailkan 3 jenis saman iaitu Saman Malu,Saman Fitnah,dan Saman Sosial terhadap anda sekiranya anda masih lagi enggan untuk menarik statement yang telah dikeluarkan.

Saya amat kecewa dengan pendapat segelintir pembaca yang boleh memberikan pendapat yang sangat jelas bertentangn dengan kebenaran. Dan saya berharap perkara seperti ini tidak akan berlaku kelak. Ia boleh menjatuhkan air muka saya yang setelah sekian lama terjaga.


Salam Kebenaran.

Anonymous said...

Saya menyokong statement saudara Tan Sri mengenai hujah yang telah disampaikannya. Jelas dan kukuh. Saya tidak menyangka Latep adalah begini. Memprovokasikan cerita.

Lights of Peaceful said...

another gay 2????!!

LOL. camner boleh kantoi ni sayang??

Hahahahaha. FUnny2!

Camino Palmero said...

kimak jijie..sejak bile aku ade peti simpanan??hahhaha..kawan-kawan,,jijie dengki khir x sayang die,,,hahah

Anonymous said...

sume yg diatas adlh fitnah trhdp hambe...yg btol adlh hadi memperkose tan sri itu mmg trnyata benar.walaupon tan sri mggunakan ayt "diperkosa" tetapi sbnrnye dia merelekan segalanye..itu trbukti pd keesokan hrnya apbila beliau mengatakan hadi hebat diranjang.jadi,perkataan diperkosa itu hanyalah untuk mengaburi mata rakyat.seperti yg anda semua ketahui,org politik mmg suke berckp bnde yg xbtol untuk menutupi skandal politiknye yg kotor...

Anonymous said...

Peti Simpanan adalah Almari anda....Itu ayat bombastik tambahan sahaja..okk? Buktinya apabila saya datang ke bilik saudara dan meminta untuk meminjam DVD bertajuk 'August Rush'..Sekali saudara sedang sibuk mencari, lalu saudara mengkantoikan diri saudara sendiri dan itulah bukti bagi saya membuat pernyataan berikut.Saya berhujah berlandaskan bukti yang kukuh dan tidak takut untuk menghujah lebih lanjut mengnainya kerana saya berada di landasan yang sebenar.. Mengenai ahli politik yang bercakap tidak benar saya menyangkal sama sekali kerana kerana merekalah juga anda adalah anda sekarang. Fitnah itu adalah berdosa besar wahai saudara/i pembaca..
Sekian.

Encik Adie said...

penyu mane yg xde pelir ni,pkai Anonymous ni..budak sungai ke ape..da la fitnah diri aku..di atas semua tohmahan yg dilemparkan,dengan ini aku berhak untuk mengajukan saman terhadap beberapa plantif yg mengakibatkan trauma, kesulitan dlam meneruskan hidup dan kesukaran untuk menerima orang lain..cerita yg sebenarnye,aku telah diperkosa ramai2..mentang2 die ramai,die sruh aku jgan bgatau orang lain..tibe2 skrang salahkan aku plak..khir sorg je yg x buat..tpi aku x sangke khir pun sebenarnye x syang aku..aku x tau nak watpe skang..hmmm...

Encik Adie said...
This comment has been removed by the author.