CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, December 12, 2008

Jang,oo jang,,apo kono eh jang

Tepat jam 3.45 pagi,aku dengan temanku jijie baru balik daripada membeli barang di petronas.Kesejukan melanda memaksa aku membeli secawan kopi dan jijie membeli sekotak ayam kfc.

Seperti biasa,masuk je rumah,aku akan menuju ke bilik..

Tiba-tiba..

"Beng-Beng!!"

Kelibat orang di dalam bilikku yang memusykilkan.Tangannya menunjukkan isyarat seperti memegang senapang dan menghala ke arah aku.

Teman sebuluku bernama Adie[bukan nama sebenar] di sebalik kelibat lelaki yang memusykilkan tadi.Matanya terpejam,Mulutnya tertutup dan tangannya kaku.

Aku terduduk di depan pintu dan aku bermula ketawa berdekah-dekah.Temanku yang satu mengigau menjadi Kapten Hassan

.................................................................................................................................................................

6 Kritikan Hebat:

Nurulsyuhada said...

Ya allah, cam na lei jadi lagu tu..?
X basuh kaki titun hmmm...
Die stress tu... Hun hun...

Lights of Peaceful said...

ahahahaha!! Mesti u dan jijie gelak nak mampos kan? LOL

Camino Palmero said...

hahaha..tak gelak apenya?sampai dh tergolek2 dengar...haha

Anonymous said...

akibat tgk cite Saw selama 8 Jam..

'U will die'

Camino Palmero said...

hahha...u will die,,kate2 adie sebelum tumpas

Anonymous said...

kah3..
sgt le klako mmbe ko
bang2..xpe2
hahaha!!