CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, December 14, 2008

hari ini aku....

1)Aku bangun lambat.Aku rasa lapar,aku pegi mandi.Nak gosok gigi,oh f**k,ubat gigi abis.

2)Aku lap rambut,sambil lap,aku timbang berat badan aku.Kenapa berat aku tak naik2?hari-hari sama.tetap mantain 80..walaaa

3)Aku start motor.Dalam perjalanan,aku selisih dengan seorang budak bawak skuter.Aku press kuat-kuat sebelah dia.Pastu aku pecut.Tibe-tibe minyak abes,aku stop tepi jalan.nampak budak tadi selisih sambil kakinya membuat "gaya berjalan" seolah-olah memperli aku balik.Tahik sungguh

4)Aku makan sangat banyak dengan harapan berat aku esok hari ade perubahan.Bosan dengan berat yang sama.Aku makan banyak dengan Si Dia.Tengah-tengah makan,aku cakap kat Si Dia,petang ni nak bawak dia makan angin dengan vespa aku.Suddenly,hujan lebat.Barbiturat sungguh

5)Aku rase sangat malang.Aku balik dalam keadaan hujan.Terasa underwear aku boleh diperah.Sampai-sampai bilik,aku nampak ada 300 ribu rupiah atas meja aku.Wah,ni tandanya rezeki aku murah walaupun nasib malang hari ni.Nampak member aku masuk bilik."tep,ade nampak 300 ribu aku dalam bilik ko?" pastu aku ckp,,barbie betul...

9 Kritikan Hebat:

Nurulsyuhada said...

Hahaha... Kuciwa benor tu... Sabar tep, sabar separuh dr iman... :) hari cube lagi... Mane tau ada manyak untung... Amin

Camino Palmero said...

yeke semalam hari malang u? Nampak ceria abis je.. hahahha.

Tengah hari byk makan. Malam pun mkn byk. Pergghh... Mmg la takde can berat nak turun, syg oi...

aliaa said...

adekah benar berat badan anda x naek2..??
timbang 2 salah la..

Anonymous said...

Musykil, yg berkata tu keen or latep?

anjeradzi said...

waaaa!
sggh malang hari anda!
ibarat kluar umah terpijak tahik anjing..ehehe (erk, bole ke metafora cmtuh?)

Azizi Azizan said...
This comment has been removed by the author.
Lights of Peaceful said...

syu,huhu. Kin terlupa yg kin masih log in guna nama latiff, dan tinggal komen lak. Haiyyaaakkk... Buat blog readers skaliaann, Camino Palmero kat atas tu, kin tau. Silap2. Huhu

SOri syg. heheh.

Camino Palmero said...

waduh...kepada aliaa,,kata-kata mu tajam sekali..huhuh...keen,,hehe..pening gak i bace post u tu..ingat sape laa tu..hahaha..besok aim berat 70kg

Balqis Riza said...

hahaha..ni post plg lwk!!! hahahah

kesian..malang..............