CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, October 1, 2008

1st Day raya,.....Heppy Eid

Mcm xsangke plak arini dah start raye..
sebulan aku melawan hawa nafsu dari benda2 yg membatalkan poser...[hahaha]
Erm,,,tepat jam 8 aku bangun dari tidur.Sgt2 penat
Semalam aku tdo jam 540..mmg xleh tdoo

DAri jam 12 aku try tdo.tp xdpt..haishh..
knp laa dgn aku..baring sane sini xdpt tdo gak..
ingat nk msg2 dgn org tu..tp,,hehe..dah tdo..
Si Dia mmg cepat tdo..aiyakkk
pastu aku pegilaa tgk2 tv..
wow,,ade bola..aku pon tgk laa..sedar2,,aku dah tertido kat luar..

Pagi tu aku bangun,,,n dlm mamai2 aku g mandi..
sejukk..tahan laa jugakk bdn nie..
Amek baju melayu aku..this year tema family kaler itam..
haha..dah lame aku xberaye smart2 mcm nie..asyik pakai baju same jerk..

1st umah aku g ialah umah nenek aku..
hmm..sedeyh aku bile rase raye kali nie..ntahlaa..
mcm2 yg dtg n kenangan2 dulu2 buat aku jadik sebak..
byk dah berubah dari dulu sampai skang..
Dulu aku ingat lagi,,tyme nk raye laa plg best.
Skang,,sumer dah lain..

Yg bestnye kali nie,,aku raye dgn status dah berubah..
aku heppi dgn situation aku skang..
erm,,sedey nye,..g umah nenek,,nenek x bwat kuih raye fevret aku..
wah,,,ngidam..aku suke kuih makmuR!..kalo korang tau laa
hehe..mcm biase,,hari pertama raye,,ayah akan sibuk buat catering kat umah MB.

Sibuk ek ayah,,smalam die x balek umah..stay up sambil tggu n check sumer persiapan nk jamuan esok..10000 org tu.,.gile..
kalo aku,,mmg x larat nk layan..tp,,duit nye pasal..hehe
start kol 11,,org ramai dah start dtg dahh..
mcm2 org aku jumpe..
plg klakar skalik,,ramai2 berebut kuih raye yg aku hidang atas table..
bapak ah..kejap gile abes..siyes,,xsampai 2 min aku letakk
makan laa korang..enjoy puas2..hahaha

this year aku dah ade camera..haha..
ape agi,,snap sane snap sini laa...hahhaa..
pic noneng plg byk aku snap...erm,,kang aku postkan pic2 adek2 aku ek..
mcm2 food ade kat sini..fevret aku nasi dagang..
sedap gile..2x aku tambah..haha..
dlm pada aku sibuk melayan tetamu,duk tgk gak hp..
wahh,,dpt msg..hehe..Si Dia mmg ngah melantak kau kau kali nie..
tp,,kuros gak..plik aku..
hahahah...xbyk aku nk cite kali nie..sbb otak aku ngah pk benda lain..
hehe,,,Sekian laporan hari raya pertama...

0 Kritikan Hebat: