CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, September 30, 2008

Serabot memenuhi kepale otak:::

Ntah ape2 ntah arini...aku rase macam tension semacam jerk...
buat ape2 pon xkene..last2,,aku duk sorang2 dlm bilik,,pasang lagu Slipknot kuat2..
tenangg..haha,..tadi ptg aku g bandar..
gile babik jammed..serabot aku...
xpelaa..seb baek ujan..sejuk sket..hehe
aku just nk bitau yg arini aku rase kurang sket..serabot..
ingat nk carik baju..skalik,,,byk baju yg x lawa..adeyh
pastu nk kene antar adik2 pegi Mydin,..beli brg diorang..
amboi,,,aku je yg x beraye sakan taun nie,..xpelaa ,,dah besor.

Lepas balek terawikh,,aku dpt satu berite daripada Si Dia..
Si Dia sedey pasal sumthing..aku pon tanyelaa
Si Dia ni mmg degil sket..susah nk bitau sumthing yg sedeyh2..
penat pakse..hohoho..
at last die bitau gakk..bile aku dgr je cite die,,tros bengang gile babikk..
xsangke pon ade,,..tros aku attack sorang tu sbb aku dgr benda x best
]last2,,lepas dah setel,,aku plak kene kencing ngan minah tu..lahabau[bak kate org jawe]

Ntah mcm mane tibe2 aku plak leh gado ngan Si Dia yg aku syg nie..
adeyh,,Si Dia si Dia..awak ni comel toll...majuk2 dgn saye plak..hehe
seb baek laa kami dua jenis cepat cooll..
pastu sbb die laa aku dah ok sket..tenang sket..baru leh wat blog nie..hehe

p/s: Si Dia tu kalo majuk,,nampak comel gile..bile aku nk pujuk rase malas sbb ilang comel tu..weee

2 Kritikan Hebat:

Anonymous said...

sayang, me....tak kisah hal semalam tu. :)

me bukannya nak u 'attack' orang tu pun. Apa la u ni. Terkejut me semalam tau! Buat mcm tu tiba-tiba. Me dapat rasa dia plain...

ada sorang tu yg PENYIBUK dan PENDENGKI tu yg sepatutnya kena attack dari dulu. Tapi masih bermaharajalela sampai sekarang.

hoho.

Camino Palmero said...

hehe..tggu mase je..wait n see