CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, September 20, 2008

There's come my bloggg

Ehem2..Akhirnya aku berjaya menciptakan satu blogg
yang selama ini au nk buat sgt2.Haahaha..Berjaya aku mengatasi
segala malas2 aku selame berbulan2 nie..

Y i create this blogg...
erm,,before this,my life is nothing much joy,
nothing to be share n nothing..
Dulu,,hidup aku xbyk hepi.Aku heppi dgn family aku je
N sumtimes aku dgn kawan2...xbyk benda heppi

Sejak aku dtg blajar kat Indonesia,aku blajar sumthing,.
Aku jumpe dgn sumone yg sgt plik.
Dlm hidup die,lagi teruk dari aku..
Tp,die sampai skang masih berdiri n berjaya lawan sumer pressure2 die.
Aku respect die.Sgt2 respect..

Dengan die aku mula blajar,mula berpikir yg hidup ni byk cabaran
Bukan sumer hari2 kite hepi,
bukan sumer yang kita ingin,jadik realiti..
Sejak ari itu,aku sedar,aku nk simpan sumer kenangan2 aku..
Even sedey atau benci skalipon..
itu tetap kenangan..btol x??hehe

Aku harap,dgn adenya blog aku nie,dpt aku share dgn kawan2
pasal hidop aku..
pasal ape yg aku buat..
pasal orang yg aku sayang..
plg2 syg..hehe..
its time for me to share..
'Bout the Bittersweet of my Life

0 Kritikan Hebat: