CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, September 28, 2008

Sesaat berangkat pulang...

Tanggal 27hb September ialah ari aku balek Malaysia..Ntah knp balek kali nie raye kurang sket..
ntahlaa..aku balek...tp Si Dia x balek..xperfect laa balek kampong aku kali nie..
puas aku pujuk Si Dia suruh balek..tp,,jawapan tetap samee,,XNAK!!!
hohoho..Si dia,Sia Dia...degil btol..hehe

Malam tu aku balek..tp,,siangnye aku ade exam yg sgt2 laa susah.
Aku rase aku dah study byk..tp,dlm byk2 aku study,sikit pon aku x confident jawab tadi..
Except for PAQ questions..bolehlaaa
Right after exam,,tros balek umah...hehe..tgk2 beg dah di packingkan..WOW!!
dlm byk2 checklist,,baju je aku dah siapkan..yg laen,mak aih..kene kejar mase..

Dgn pantas aku kuar carik brg2 nk bwk balek umah..
Disebabkan Si Dia x balek umah,,so aku pinjam die kejap..
Fungsinya untuk bwk brg2 aku atas motor..hahah..sorry syg..terpakse..
hehe..mula2 aku shoot pegi Sun Plaza..round punya round last2 xbelik pape..
Tggu plak si Fyfy dtg bwk laptop..
Siyes aritu aku rase penat sgt..
bukan penat sbb penat..tp penat sbb rushing..
tatau nk setel mane dulu..
seb baek Si Dia ade,.tenang sket aku..

Pastu aku n die pegi carik kek lapis..
pegi Zulaikha,,.abes.
pegi zulaikha satu lagi,,,penuhh
last2,,pegi kedai depan zulaikha..
dan dan tu kitorang sampai,,kek lapis baru siap..
berasap lagik..
aku pon amek tros kek lapis prunes..
org tu ckp biase je..[ade org tlg rasekan]
hahahahahhahahahah..

Aishhh..makin nk balek,,makin xsyok rase..
jam kat tgn dah kol 7..
aku tgk muke Si Dia mcm masammm je..huhu..[padan muke.sape suruh xnk balek]
hohoho..pastu,,aku pon nk boarding masok dlm dah...
aku tgk2 Si Dia..ade nanges x??hahahha
kejadian siang hari akan ku kenang..pakai spec itam..hehhe
syg,,me balek dulu ek..gonna miss u this eid..
pastu,aku pon melangkahlah masok..syok2 je nk masok,,brother jage scan tu tahan..
dia ckp''Dik,brg nie x leh masok[stering adek aku].."
aku pon ckp laa"Kenape bang??ini mainan bang"
die ckp"Ngak bisa..Ini udah akan ditahan kastam ini.Kalo ngak,byr saja""
K*M*K nye brother...aku pon kasik laa Rp50000
gua x heran laa..bengang nye aku..mainan je pon..

Pastu,,aku pon beratur laa same2 dgn Ahmad Blond masok utk chop passport..
elok2 aku dah lepas,,tibe2 Blond kene tahan..
Asal??!!!
rupenya,dlm visa dia ada salah permit..punye laa cuak si Blond..
maki hamun skalik die..pasal salah org lain cop permit x btol,die xleh balek raye..
kesian gile aku tgk mamat tu..dah xleh buat ape..
dah arr tggal 20min agi nk depart,,,.
aku,fyfy n pow xdpt nk bwat pape..
last2,,kitorang terpakse tggalkan blond..
sedih gile..sorry blond..

Medan ke kl amek mase sejam..
dah arr duk sbelah nuyu..haha..awek tercun di bandar medan..
huahua..sampai2 je,,aku tros pegi McD..ApplePie!!
fevret aku..aku lepak situ same2 dgn Pok..
brother kelantan yg smpoi..lepaklaa aku ngan die sementara tggu flight aku ke Ktrg besok..
lame beb..sgt2 lame nk tggu..dah arr 2 ari wa tak tdo..
lepak2 dgn die je..borak2..
Besoknya,,aku balek umah...
rindu gak aku kat umah,,,.
ape laa Si Die ngah buat skang ek,,
baru je bape jam pisah,rindu dah dtg,,
erm..time to borak2 dgn ma..
hehe..



2 Kritikan Hebat:

Anonymous said...

Klu me jadi u, sampai mati pon me takkan bayar kat mamat bongok yg mintak duit tu. Patutnya u cakap e takde duit. Mereka mmg camtu la. Sket2 nak makap. Sket2 nak duit. Asal ada peluang, semua nak ketuk. arght, bengangnye manusia macam tu!!

There's no such thing kastam suh bayar benda tu. Mengarut betul. Ntah mcm mana u boleh percaya jugak cakap orang tu... klu me ada kat sana, dah lama me sound kot. Tak pun, buat bodo, jeling dan blah. ngehehe

Sian aar blonde!! dahla sebelum dia masuk tu, dia sempat gurau...dia kata dia hantar member je. hehe. Blonde jgn sedih2 la ek... Aku pun beraya kat medan aje.

Hmmmm... Dah nama awek, kadang2 terpaksa la jadik personal assistant. Ikut ke hulu ke hilir. hahah.

aliaa said...

sian giler ke blond..
mu sbgai kwn blond spttnye tarik je blond msuk..
lari trus nek flight..