CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, September 20, 2008

TEringat Kisah zaman sekolahh

hoho..mane nk start ek???sedang2 aku dudok2 ni atas kerusi aku,tibe2 rase nk cuci motor..i mean VESPA…haha..so,,kuar laa aku ke vespa dan aku tgk,mak aih,,gile kotor..petang nie nak ambik awek aku plak..confirm membebel maam besar tu…hehe..so,dengan sunguh2 aku bukak laci n amek penggilap n kain..lap laa aku sambil pasang lagu dlm hp..tibe2,kuar satu lagu,ERTI PERSAHABATAN..

kalo u guys nk tau,,lagu ni sgt2 best n meaningful bagi yg ade pahit manis bersahabat..teringat aku kat star dulu.tepat kol 8 pagi,,04 January 2001 aku sampai STAR..masok je dlm,,guard tahan..die ckp “Tuan,anak tuan x boleh register kalo pakai suar jeans.”katanya..haha..aku gelak je.tukar laa aku dlm kete..bile dah masuk asrama,ma n ayah tlg kemaskan loker n tukul2 engsel.part plg sedih tibe,ma ayah nk blah.oh shit..jgn nanges..tp,apakan daya..ekeke.start pada tu,aku blajar berdikari.aku jadik kurus.dulu berat 60kg,turun jadik 40kg waktu tu.start aku main rugby..

STAR nie sumer skolah laki2.so,aku xde peraaan malu utk jadik SEXY!..haha..bleh je slamber aku pakai boxer pegi blok north to south..wahaha..macho??kalo macho,kasik komen.hehe..tapi,sbb2 aku xpndai jage diri,aku terjebak kepada kes yg buat skang awek aku asyik tanye hari2 dan merampas lighter2..hehe..paham?

Siyesly,,duk kat sane best sgt2..dulu secara jujurnya,aku xpandai bace ayat kursi,tau cara nk masbuk,cara nk berimam yg btol,,adeyh..berat gak kan??haha..Alhamdulillah laa skang aku dah semat byk benda even nmpak aku nakal.nakal je,,bukan setan.Meh aku tunjuk pic2 aku kat STAR dulu ek…Jgn terkejot..sbb,dulu aku KUROS!!!!!!!

ni time after exam pmr

nie pic kelas aku.kinda miss this class..

Ni last day klass..i miss u guys[Starian side by side]

0 Kritikan Hebat: