CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, June 28, 2009

Transformers 3

Dunia dikejutkan dgn Transformers yang bertukar menjadi robot yang berbadan sasa.Ya benar..Baru-baru ni macam-macam orang cite kat aku,transformers 2 best macam syal.Siap cite2 depan aku.

Ada yang kasik 6 bintang,ade yang kate nak tengok balik..yang bestnya,ade tanye aku,ko xtengok ke wayang kat Terengganu,Latep??[cilakak,mentang-mentang Ganu xde wayang]

..............................................................................................................................................................................

Petang tadi aku lepak seperti biasa dengan jiran-jiran.Lagi sekali mereka duk seronok bercerita pasal Transformers.Aku pun bukak laa cite pasal transformers.Padahal aku tengok trailer je.Haha.Pity me.Cite punya cite,member aku bernama Tahar[bukan nama sebenar] cakap,mungkin ada sambungan untuk transformers.Akan kuar sekuel ketiga.

Aku tanya Tahar,kalau ko jadik robot,ko nak jadik robot ape??Dia diam dan berpikir sejenak.Aku nak jadi .........

bleh x aku jadik bracer ko tep?besi kan??

Dalam hati aku berbunyik,ko memang celake laa tahar......







p/s: Aku nak jadik Jet,terbang pegi Sabah berjumpaSi Dia...Kangen bangat

3 Kritikan Hebat:

A s h i k i n said...

akhirnya ada org tu update blog beliau
tipah oi
aku nak makan donut =[

Camino Palmero said...

haha..nanti pegi depan astaka...mebbi bukak kat sane..tp,ngah tunggu confirmation..tatau laa...ganu diorang ckp x maju..siot

Anonymous said...

UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT