CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, June 17, 2009

Sepantas Kilat

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[menjerit]

Cuaca hari ni sgt panas.Terasa seperti bermain laptop di tepi gurun sahara.Pedihnya yang amat "ftttt".Sabar latep...

Semalam aku baca kosmo..Cuaca panas n jerebu skang datang dari kesan La Nina yang melanda bahagian Amerika Barat.Gile jauh dari Asia oi...Aku ingat masa duk Medan je yang panas.Terasa jugak nak bukak aircond.Ahh....abaikan

Syok punya syok main latop,datang maid aku,,"Abang,tutup latop.Kat luar dah hujan"

Apa kejadah makcik ni suruh tutup laptop sebab hujan.Bukan aku gi tadah laptop bawah hujan.Lucu laa...

Tengah syok main,tibe-tibe bunyik meletop macam dalam movie Saving Private Ryan.Gaya letop die macam nak pecah bilik aku.Kilat sabung menyabung.Bukan hujan je,ribut dan kengkawan sumer datang.Tangan aku kene sambar dengan letrik.Betul Professor X cakap dalam citer X-Men,"Flashman is the fastest mutant i ever met"..Tak sempat aku nak alih tangan,Boommm...kebas tahap kene cubit dengan Sakinah tangan aku.Qeen,,,sakettt

5 Kritikan Hebat:

Anonymous said...

hahahah...

kan bibik dh pesan jgn maen lappy tuh...degil...

serve u right la iqramie oiii=p~
(evil grinn=p~)

Lights of Peaceful said...

hahahhahaha. Mana lagi sakit? me cubit, atau kilat sambar?

Aiyyoohhh...ciannyer syg me ni. Meh tengok tangan sini. Nak me tiup2 bagi lega? ehe

adzuan aziz said...

ade fakta yg kate kilat slalu kene kat org gemok.
haha

Camino Palmero said...

@shaza: bibik slalu bitau menda x btol.dats y malas dgr..time2 tu laa gak benda betul jadik

@qeen: haha..u cubit saket lagik..xpecially bile me bwk laju..haha

@adzuan: wan,kat jepon nye fakta mmg camtu ek..die sambar org yg GE**K ke??haha F**K

Anonymous said...

三色聊天室 , 五色聊天室网站 , 裸聊直播间 , 寂寞视频聊天室 , 寂寞同城聊天室 , 完美女人影音网 , 色聊网 , 色聊聊天室 , 173影音live秀 , 173直播