CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, January 1, 2009

Light Of Peaceful

Bila aku rindu dia,aku tatap wajah dia...

Bila aku sunyi tanpa dia,aku temani waktu aku dengan suaranya.,

Aku rindu dia sangat-sangat.Aku jarang berjauhan dengan dia.Aku di Terengganu.Dia di Sabah.Tuhan saja yang tahu betapa seksanya aku sekarang.Masing-masing sibuk dengan hal masing-masing.Aku kerja.dia pun sibuk dengan tanggungjawab sebagai seorang kakak.Dalam sibuk-sibuk dia,aku tahu die mesti akan ingat aku.

Baru kejap tadi aku terdengar lagu "womanizer" nyanyian Britney Spear.Aku tersenyum sorang-sorang.Ni kalau dia ade,mesti die duk melalak depan aku nyanyi lagu ni tanpa boring.Dulu aku rase nak je suruh die stop nyanyi lagu nie.Mana tidak,24/7 duk nyanyi lagu nie je.Haha..Sekarang apa yang die buat dekat aku?"She makes me sick of missing her!"

Skang jam 11 lebey.Kalau aku dekat medan skang,mesti die duk merungut dekat aku die lapar.Makan sikit je tadi.Bila teringat balik,aku gelak sorang-sorang.haish..sayang,u cukup x makan kat sane??

Pagi-pagi,dia mesti kejutkan aku.Mesti pagi-pagi dia akan bebel dekat aku sebab bangun lambat.Pot pet sane sini.terpaksa aku bangun.Tapi,dah 2minggu tak dengar die pot pet..sumpah aku rindu die bebel.haha.

Biasa sebelum tidur,die akan tanya aku besok nak lunch katne?dinner katne n abes class jam brape.Sebab aku tau,die nak jumpe aku.hehe.Hari-hari aku jumpe die.Tapi,dah 2minggu aku tak tatap wajah die.

Aku suke tengok mata die.Macam-macam kaler.Tiap-tiap bulan mata die berubah warna.Cool.New mutation for new human era.Haha.Tapi skang,aku hanya tatap mata aku dalam cermin.

Betul,kami skang sangat jauh.Sabah n terengganu,satu jarak yang tak dapat aku bayangkan.

Sayang,i really-really miss you.Today is 1st january.You know wut is my wish for this new year?There's a lot things dat i wish to do.

Dear God the only thing I ask of you is..
to hold her when I'm not around,
when I'm much too far away
We all need that person who can be true to you
But I left her when I found her
And now I wish I'd stayed
’Cause I'm lonely and I'm tired
I'm missing you again oh no
Once again





Light of peaceful...Nur Sakinah,,I luv u.now n forever.

11 Kritikan Hebat:

adzuan aziz said...

jauh sial!!
pity u bro..hahaa

A s h i k i n said...

blah la ko latep
jauh konon
sila blah boleh x
blah~!!!!!!!!!!!!!!!

fuh puas ati

Camino Palmero said...

haha...asal pasangan kapel nie mnyerang aku??seberang laut maa..jauh jugakk..blah ko shikin,..blah ko tok jiring...hahahaha

.a.n.a s.y.u.k.r.i.a.h. said...

ku ke sini bukan untuk memberi kata-kata kritik tapi untuk memberi kata-kata pujian.kenapa kamu ni sweeeeeeetttttttttttt sangat? x ley trime tol.i wish my bf were like you.indahnya donia kalo dia mcm tu.ah,berangan je haku nih.dush!

Camino Palmero said...

erm,,kepada cik kiah,,saye speechless..tatau berkate ape-ape..hahaha..adakah aku sweet???knp ckp mcm tu??kalo kawan2 tgk nie,,sumpah die mengutuk..haha,..neway,,thanx a lot

Anonymous said...

Latep Sweet sioootttttt~

Camino Palmero said...

kimekk ko jijie...hahhaa..aku nampak je keras,,hati lembut..hahaha

Lights of Peaceful said...

*sob!*

terharu.


me LOVE u too. SO much.

Camino Palmero said...

hehehe..thx..me too..luv u..

Balqis Riza said...

haaa..puitis seyh..haha

Mr.Shadow said...

terbaekkkk la derrr... harap2 nek pelamin... insya-ALLAH amin